Hodnocení hotelu
(22 hodnocení)
Zobrazené recenze jsou získávány pouze od klientů cestovní kanceláře ATIS, kteří využili služeb ubytovacího zařízení. Deset dnů po skončení ubytování automaticky odesíláme "Dotazník spokojenosti" na email uvedený ve smlouvě klientem. Ze strany cestovní kanceláře nejsou recenze nijak upravovány a v případě, že klient s něčím vyjádřil nespokojenost, přidáváme k takovémuto hodnocení vyjádření daného poskytovatele služeb, popřípadě vyjádření cestovní kanceláře. Kromě písemného hodnocení hodnotí klient pobyt číselně na stupnici 1 - 10 pro jednotlivé kategorie (Ubytování, Poloha, Stravování, Služby), přičemž 10 je nejlepší hodnocení. Celkové hodnocení je zobrazeno jako průměr hodnocení jednotlivých kategorií.
BADENIA HOTEL PRAHA - Františkovy Lázně (H2334R24)
F.Tolma
13.9.2024
Jako vždy perfektní. Díky, s pozdravem F.Tolma.
10
Hodnocení
Spa & Kur Hotel PRAHA - Františkovy Lázně (H2334R23)
Marcela
29.11.2023
Byli jsme spokojeni vše v pořádku
8
Hodnocení
PRAHA - Františkovy Lázně (H2334R23)
13.3.2023
Děkujeme za krásný pobyt v lázních. Poděkování patří všem zaměstnancům hotelu, pokoje ve vzorném pořádku a jídlo na výborné úrovni. Procedury jsme si užili. Těšíme se na další pobyt s vaší cestovní kanceláří ATIS. Timovi.
10
Hodnocení
PRAHA - Františkovy Lázně (H2334R22)
Marie kominnkova
02.7.2022
krasni pobyt a velice doporučuji,přijenmi lidi
10
Hodnocení
PRAHA - Františkovy Lázně (H2334R22)
Zelenková Blanka
31.3.2022
S hotelem Praha jsem spokojená. Byla jsem tam už podruhé a nemám žádné výhrady. Hotel je v centru lázní a kompletně bezbariérový. Procedůry v hotelu a bazén od 13 do 21 hodin volně přístupný. Jídlo skvělé, bufetové snídaně a obědy a večeře servírované a výběr ze čtyř jídel. Za mě spokojenost,5 ptáků 🦜🦜🦜🦜🦜
10
Hodnocení
PRAHA - Františkovy Lázně (H2334R22)
Poláková
19.3.2022
Ubytování slušné,stravování dobré,chválím džbány s vodou k večeři.Na recepci nebyl téměř žádný propagační materiál na akce,výlety v místě a okolí,musela jsem do infocentra.Také první dva dny byl bazén v hotelu mimo provoz a kvůli němu jsem si tento pobyt hlavně vybrala.
Dobrý den, paní Poláková,
děkujeme za Vaši recenzi na pobyt v hotelu Praha, Františkovy Lázně.
Zde vyjádření vedení hotelu:
Bohužel jsme opravdu měli dva dny technickou závadu bazénu. Konkrétně se nám rozbilo čidlo dávkování chloru. Tím pádem jsme museli z důvodu ochrany zdraví našich hostů bazén odstavit. Jsme velice hrdí na to, že se nám podařilo závadu velice rychle opravit a našim hostům bazén zpřístupnit již po dvou dnech.
8
Hodnocení
PRAHA - Františkovy Lázně (H2334R21)
Královi
10.11.2021
Velká spokojenost. Ubytování kvalitní, jídlo dobré, příjemné procedury i návštěva bazému a sauny. A hlavně velmi milý a profesionální personál. Krásné procházky po Františkových Lázních i jeho okolí. Kompletně příjemná atmosféra a dokonalý odpočinek.
10
Hodnocení
PRAHA - Františkovy Lázně (H2334R20)
TÚMA MILOŠ
01.10.2020
ubytování velmi dobré , stravovaní slušné, procedury příliš krátké , nabídka výletů nebyla vůbec ,
předčasné uzavírání bazénu a sauny , personál ochotný ,
7
Hodnocení
PRAHA - Františkovy Lázně (H2334R20)
Franz.
15.9.2020
Vše O.k.
10
Hodnocení
PRAHA - Františkovy Lázně (H2334R20)
Lenka
28.8.2020
Po všech stránkách naprostá spokojenost.
7
Hodnocení
PRAHA - Františkovy Lázně (H2334R20)
Sehnalová
06.8.2020
Byli jsme moc spokojeni, po všech stránkách velmi vydařený pobyt. Příjemný personál, pěkné ubytování, dobré jídlo. Klidné prostředí.
Doporučujeme ostatním.
10
Hodnocení
PRAHA - Františkovy Lázně (H2334R19)
Alena
23.8.2019
10
Hodnocení
PRAHA - Františkovy Lázně (H2334R19)
Rudolf
30.7.2019
Ubytovani super, jidlo hodne slaby prumer, ochota zamestnancu spickova
10
Hodnocení
PRAHA - Františkovy Lázně (H2334R18)
Vlasta Jančová
19.10.2018
Byli jsme opět plně spokojeni s ubytováním (vybavení pokoje), jídlem i procedurami. Usměvavý s vstřícný personál nás do hotelu Praha nejspíš opět zláká. Jen ceny nápojů v restauraci vzrostly od jara natolik, že posezení u večeře jsme si nemohli zpříjemnit pivem či vínem tak často, jak bychom si byli přáli.
10
Hodnocení
PRAHA - Františkovy Lázně (H2334R18)
Blandína Turzová
14.9.2018
Dobrý den. Když pominu, že jsem si objednala pobyt v hotelu Praha kde jsem byla již loni a byla jsem velmi spokojena a proto jsem se i letos rozhodla že si pobyt zopakuji a ještě k tomu přemluvím i svoji příbuznou tak jaké bylo mé rozčarování když mi par dní před nástupem zavolali s cestovní kanceláře kde jsem v zastoupení vaší kanceláře pobyt kupovala, že z technických důvodů nás přesouvají do hotelu Harvey. Po příjezdu do hotelu jsem zjistila, že to není z technických, ale z kapacitních důvodů a že nejsme sami koho takhle přesunuli. Při návštěvě hotelu Praha jsem zjistila, že mají před námi přednost cizinci ze sousední země a proto jsme byli přesunuti. Nevím, zda byla o přesunu informována cestovní kancelář Atis nebo to bylo rozhodnutí hotelu Praha. I když je hotel Harvey čtyř hvězdičkový na hotel Praha nemá. Ubytování do pátého patra pod střechu s malými okénky jako ve věznici bylo deprimující, jinak jídlo, výlety super a procedury tak na 75 procent proti hotelu Praha. Přesto všechno jsem rozhodnuta se opět přes vaší kancelář vrátit do Františkových lázní a doufám, že když si objednám hotel Praha tak to bude hotel Praha.
S pozdravem vaše klientka B.Turzová.
Vážená paní Turzová,
Velice se omlouváme, ale jednali jsme v dobré víře… Když jsme se dozvěděli, že z technických důvodů (a následně tím i kapacitních) musíme přestěhovat, nebo se pokusit změnit termín u tří pokojů na hotelu Praha, uvažovali jsme komu zpříjemníme pobyt ve Františkových Lázních tím, že mu za cenu 3* nabídneme pobyt v našem 4* hotelu. A protože nás s ATIS pojí dlouholetá skvělá spolupráce, tento bonus (tuto nabídku) jsme udělali ATISu. Musím přiznat, že mě velice těší, že jste si takovýmto způsobem oblíbila hotel Praha a chci se Vám omluvit, že jsme Vám tímto krokem způsobili, bohužel místo milého, nemilé překvapení. Nebyl to náš záměr. Zároveň bych chtěl poděkovat, že jste na náš hotel kvůli tomuto nezanevřela.
S přátelským pozdravem,
Petr Červený
Sales & Marketing Manager hotelu Praha
5
Hodnocení
PRAHA - Františkovy Lázně (H2334R18)
Hana Žáčková
28.1.2018
Se zajištěním pobytu, se stravováním, ubytováním a ostatními službami jsme velmi spokojeny.
Rády opět využijeme vašich služeb.
Je to hodnocení čtyřech spokojených důchodkyň.
9
Hodnocení
PRAHA - Františkovy Lázně (H2334R17)
František
28.11.2017
Velká spokojenost, kvalitní služby personálu, klidné prostředí, zajímavé okolí
10
Hodnocení
PRAHA - Františkovy Lázně (H2334R17)
Hana Vojtěchová, Hana Marková
20.7.2017
Byli jsme moc spokojené, jak s kvalitou ubytování , tak s kvalitou stravy- pestrá, všeho dost na výběr.
Možností na výlety je spousta, skvělé prostředí na procházky, možnost koupání v Aquavordu.
Všem doporučujeme.
10
Hodnocení
PRAHA - Františkovy Lázně (H2334R17)
Václav Zámečník
15.6.2017
Dobrý den.Rekreace byla super. Hotel je po rekonstrukci velmi pěkný.Ubytování velmi dobré,personál ochotný a vstřícný, jídlo velmi dobré lze je jenom doporučit.
10
Hodnocení
PRAHA - Františkovy Lázně (H2334R17)
Blandína Turzová
04.5.2017
Dobrý den, super pobyt, ubytování kvalitní, stravování super jak kvalita tak i množství a výběr, výlety po okolí jsou nádherné. Kvalita procedur perfektní. Všem mohu jen doporučit. Týdenní pobyt balzám na celý rok.
10
Hodnocení
PRAHA - Františkovy Lázně (H2334R16)
Drahoš josef
29.9.2016
Velmi spokojen hotel jidlo personal procedury super!!!
9
Hodnocení
PRAHA - Františkovy Lázně (H2334R16)
Petr Mašíček
16.9.2016
Stejný příjemný hotel jako před rokem, zmodernizovaný velice vkusně. Jídlo výborná jako před rokem, procedury profesionálně prováděné. Ubytování na velmi dobré úrovni. Ochota perzonálu vyhovět ve všem.
Po rekonstrukci drobná závada (u přátel v koupelně záměna v připojení teplé a studené vody, asi nevyřešená reklamace)
Ale určitě doporučujeme stejný pobyt přátelům. A všem.
Spolupráce s ATISem je z naší strany už několik let a opravdu ATIS považujeme za vynikající, profesionální po všech stránkách.
10
Hodnocení