Hodnocení hotelu
(23 hodnocení)
Zobrazené recenze jsou získávány pouze od klientů cestovní kanceláře ATIS, kteří využili služeb ubytovacího zařízení. Deset dnů po skončení ubytování automaticky odesíláme "Dotazník spokojenosti" na email uvedený ve smlouvě klientem. Ze strany cestovní kanceláře nejsou recenze nijak upravovány a v případě, že klient s něčím vyjádřil nespokojenost, přidáváme k takovémuto hodnocení vyjádření daného poskytovatele služeb, popřípadě vyjádření cestovní kanceláře. Kromě písemného hodnocení hodnotí klient pobyt číselně na stupnici 1 - 10 pro jednotlivé kategorie (Ubytování, Poloha, Stravování, Služby), přičemž 10 je nejlepší hodnocení. Celkové hodnocení je zobrazeno jako průměr hodnocení jednotlivých kategorií.
PELIKÁN - Mariánské Lázně (H2906R24)
Daniel Kotek
29.9.2024
S CK Atis opět spokenost
9
Hodnocení
PELIKÁN - Mariánské Lázně (H2906R24)
Vendula Táborská
03.9.2024
Za mně maximální spokojenost. Hotel Pelikán je menší rodinný hotel v klidné lokalitě, kousek od lesa. Na koupaliště dojdete i pěšky, do centra se dostanete snadno. Pokoje čisté, velmi dobré jídlo za velmi slušné ceny a především velmi ochotný a milý personál.
Za hezkou dovolenou moc děkujeme.
V. Táborská, K. Mučková
10
Hodnocení
PELIKÁN - Mariánské Lázně (H2906R24)
Luděk
25.8.2024
Kvalita stravy více než bídná, bez chuti i zápachu. Člověka, který jídlo vaří nelze nazývat kuchařem, bylo by to pro něho příliš velké vyznamenání. Porce malé, pro dospělého chlapa k večeři dva miniaturní kopečky rýže, které nejsou problém pro pětileté dítě. Prostě předplacená hladomorna. Slibované Wi-Fi stále vypadává, téměř nefunkční. Nepokrytě viditelná snaha na hostech pouze co nejvíce vydělat a poskytnout jim toho co nejméně. Do tohoto hotelu již nikdy v životě!!! Měsíc před tím jsem byl za obdobně peníze v hotelu stejné kategorie v Luhačovicích a srovnání je jako nebe a dudy - tam si hostů ještě váží a nesnaží se jim dovolenou zhnusit.
Děkujeme za Vaši negativní recenzi, kterou jsme poslali majiteli hotelu k vyjádření:
V případě nespokojenosti je třeba vše řešit přímo v hotelu s majitelem.
Pak máme možnost oprávněné požadavky hostů řešit přímo při jejich pobytu.
Co se týká porcí jídel tak je maso minimálně v normě v gramáži 150g v syrovém stavu.
Přílohy k pokrmům mají minimálně váhu uváděnou v normách pokrmů.
Často jezdí hosté kteří jsou zvyklí se více přejídat, ale vždy se snažíme jejich požadavku vyhovět.
Vždy je to jenom o komunikaci hosta a ubytovacího zařízení - restaurace- majitele.
10
Hodnocení
PELIKÁN - Mariánské Lázně (H2906R24)
Pavel Sochora
18.7.2024
Skutečné retro od A do Z, ale bohužel v tom horším významu. Vybavení pokoje staré a strohé, není tam ani židle a stůl. Podprůměrné jídlo na bázi UHO, na snídaně slabší sortiment a staré pečivo na příděl. Navíc máte přidělený stůl včetně strávníků z jiného pokoje.
U hotelu (dle mě spíše penzionu) je nedostatek parkovacích míst.
Nemožnost bezhotovostní platby a jakákoliv útrata se platí okamžitě.
Kladem byl příjemný a ochotný personál.
Děkujeme za Vaši recenzi. Přikládáme reakci majitele Hotelu Pelikán:
V případě nespokojenosti je třeba vše řešit přímo v hotelu s majitelem. Vždy je to jenom o komunikaci hosta a ubytovacího zařízení - restaurace- majitele. Pak máme možnost oprávněné požadavky hostů řešit přímo při jejich pobytu.
Výběr stravy je poměrně pestrý. Vzorový jídelníček:
PONDĚLÍ Luštěninová polévka____________1. Vepřový řízek smažený, vařený brambor, máslo, citron, zel. obloha
____________2. Drůbeží maso na paprice, těstovina
____________3. Rybí filé zapečené se sýrem, vařený brambor, máslo, citron, obloha
____________4. Vaječná omeleta se špenátem, vařený brambor, máslo, obloha
____________5. Zeleninový salát PELIKAN s krutonkami,sýrem a olivovým olejem
( mrkev+zelí bílé+směs listových salátů+červená řepa+zelí pekingské+č.cibule)
ÚTERÝ Zelná polévka s uzeninou
____________1. Hovězí guláš víděňský, houskový knedlík
____________2. Kuřecí steak na žampionech, bramborové krokety, zel. obloha
____________3. Pstruh pečený po mlynářsku, vařený brambor, máslo, citron, zel.obloha
____________4. Vaječná omeleta se špenátem, vařený brambor, máslo, obloha
____________5. Zeleninový salát PELIKAN s krutonkami,sýrem a olivovým olejem
5
Hodnocení
PELIKÁN - Mariánské Lázně (H2906R24)
Hana Dvořáková
12.7.2024
V hotelu Pelikán jsme byli již potřetí,vždy jsme velice spokojeni
10
Hodnocení
PELIKÁN - Mariánské Lázně (H2906R24)
Olga
21.4.2024
Pokoje zařízené starším nábytkem,ale všechno čisté.Personál je velice ochotný a příjemný.
9
Hodnocení
PELIKÁN - Mariánské Lázně (H2906R23)
BB
17.9.2023
Nedostatečný počet vhodných parkovacích míst. Snídaně OK. Jídla pravděpodobně od velkododavatelů.
8
Hodnocení
PELIKÁN - Mariánské Lázně (H2906R23)
Václav Zoubek
20.7.2023
Můžeme jenom doporučit
10
Hodnocení
PELIKÁN - Mariánské Lázně (H2906R23)
Vladimír
05.7.2023
dobrý den byli jsem velice spokojeni s pobytem v hotelu Pelikán, jak s ubytováním tak i s polopenzí
9
Hodnocení
PELIKÁN - Mariánské Lázně (H2906R23)
Miroslav Ćada
09.6.2023
Maximální spokojenost, stravování výborné, je znát,že jde o rodinný podnik.
9
Hodnocení
PELIKÁN - Mariánské Lázně (H2906R23)
Libor
07.6.2023
Naprostá spokojenost, velice příjemný a milý personál, výborná domácí kuchyně, mohu jenom doporučit. Výletů v okolí je tolik, že se rádi vrátíme.
10
Hodnocení
PELIKÁN - Mariánské Lázně (H2906R23)
Miriam Mrzenová
24.5.2023
Vysoká spokojenost s ubytováním, stravováním, velice příjemnou obsluhou.
10
Hodnocení
PELIKÁN - Mariánské Lázně (H2906R23)
Olga
31.3.2023
Prostorné pokoje, praktické police bez dvířek, hodně ramínek ve skříni, ručníky i osušky, dezinfekční mýdlo. Na nástěnkách spousta informací. V Pelikánovi je vše dovedeno k naprosté spokojenosti hostů, pobyt neměl chybičku.
10
Hodnocení
PELIKÁN - Mariánské Lázně (H2906R22)
Helena Smažáková
10.11.2022
Dobrý den, náš pobyt v Mariánských Lázních můžeme hodnotit jako velice kvalitní pobyt.Penzion"PELIKÁN",ubytová,polopenze,masáže a velice příjemný a ochotný personál a pan vedoucí Šolc 👍 Navštívili jsme Solnou jeskyňi v hotelu Krakonoš a Městský bazén Mariánských Lázních.Hodnicení tohoto pobytu bylo kvalitní 👍👍👍 S pozdravem
10
Hodnocení
PELIKÁN - Mariánské Lázně (H2906R22)
Jaromíra Němcová
24.9.2022
Byly jsme spokojeny.Vyborná polopenze,perfektní ubytovaní a hlavně vstřícný, usměvavý a ochotný personál.
10
Hodnocení
PELIKÁN - Mariánské Lázně (H2906R21)
Ján BEŇO Sedlčany
11.10.2021
S cestovní kanceláři Atis jezdím už několik let a jsem spokojen. Mužu uvést několik příkladu Rokytnice v Orl.horách, Horní Vltavice, Loučovice atd. Všechno co je napsané a zaplacené jsem dostal. Mužu hodnotit známkou 1 s hvězdičkou. Ján BEŇO
10
Hodnocení
PELIKÁN - Mariánské Lázně (H2906R21)
Marie Mlázovská
06.9.2021
S ubytováním, stravou i obsluhou v hotelu Pelikán jsme byli spokojeni.
9
Hodnocení
PELIKÁN - Mariánské Lázně (H2906R21)
Václav Zeman
02.9.2021
Vážení !
K pobytu v hotelu Pelikán nemáme naprosto žádné výhrady . Velice se nám tam líbilo a proto jsme tento hotel navštívili již podruhé .
Přeji hezký den a jsem s pozdravem V.Zeman
10
Hodnocení
PELIKÁN - Mariánské Lázně (H2906R20)
Věra Straková
12.10.2020
Velmi útulný rodinný hotel, mimo lázeňský ruch, ale velmi dobré autobusové spojení s centrem i oblíbeným cílem Boheminum u hotelu Krakonoš. Ubytování v menších pokojích, s kvalitními postelemi. Strava - polopenze, velmi dobré snídaně, večeře výběr ze 3 jídel. Jídlo velmi dobré, porce dostačující. Velmi ochotný a milý personál.
10
Hodnocení
PELIKÁN - Mariánské Lázně (H2906R20)
Václav Zeman
01.10.2020
Vážení !
Vše proběhlo k naší plné spokojenosti a proto jsme se rozhodli si to v příštím roce zopakovat !!!
Zdraví manž.Zemanovi
10
Hodnocení
PELIKÁN - Mariánské Lázně (H2906R20)
Novák.
23.6.2020
Byli jsme velice spokojeni se vším! Novákovi.
10
Hodnocení
PELIKÁN - Mariánské Lázně (H2906R20)
Musiolová Šárka
04.6.2020
Dobrý den.
Tento pobyt hodnotím na jedničku s hvězdičkou, milý a velice ochotný personál,vždy vstřícný, jídelníčku také nelze nic vytknout.Polévky výborné, porce velké.Penzion čistý,procedůry příjemné.
Výlety super, mnoho míst kam se doporučuji vypravit.
Užily jsme si to.Děkujeme
10
Hodnocení
PELIKÁN - Mariánské Lázně (H2906R19)
Zemanová Jitka
18.7.2019
Pobyt se nám velice líbil. Milý personál, skvělý pan masér :-), celkově nemůžeme si na nic stěžovat
10
Hodnocení